درباره

دکتر بنفشه تاج بخش

جراح و متخصص زنان و زایمان

دکتر بنفشه تاج بخش جراح و متخصص زنان و زایمان است. دوره پزشکی عمومی و تخصص را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده است. ایشان دارای بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. دکتر تاج بخش دوره های فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و هیستروسکوپی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران گذرانده اند. در حال حاضرعضو انجمن بین المللی اندوسکوپی ژنیکولوژی، انجمن جراحی های کم تهاجمی ژنیکولوژی ایران و انجمن سرطان های ژنیکولوژی ایران می باشد.
دکتر تاج بخش خدماتی چون درمان خونریزی های غیر طبیعی رحمی، فیبروم رحمی، تخمدان پلی کیستیک و… را ارائه می دهد. همچنان با تست هایی چون پاپ اسمیر یا کیت های hpv testiting اقدام به تشخیص و درمان زگیل تناسلی می کند. همچنین عمل های زیبایی چون لابیاپلاستی، واژیتوپلاستی یا تنگ کردن واژن، زیبایی کلیتوریس (هودوپلاستی)و. انجام می دهد.

دکتر بنفشه تاج بخش

مدارک و گواهی نامه ها

سخنرانی ها بین المللی

سخنرانی ها داخلی

خدمات

خدمات اصلی دکتر

لاپاراسکوپی

یک روش کم تهاجمی بررسی حفره های شکمی و لگنی است. این نوع جراحی یک یا چند برش شکم ایجاد کرده و با لاپاراسکوپ عارضه را بررسی و درمان می کند.

هیستروسکوپی

هیستروسکوپی یک روش کم تهاجمی بررسی عارضه های رحم و دهانه رحم از جمله خونریزی های غیر طبیعی است. در این روش یک لوله نازک به نام هیستروسکوپ ...

هیسترکتومی

هیسترکتومی یک عمل جهت خارج کردن رحم در زنان است. در این نوع جراحی ممکن است بخشی از رحمی یا کل رحم، تخمدان ها و لوله های رحمی برداشته شود.

درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یا hpv یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی است. این بیماری به شکل زائده‌ای نرم و گوشتی در نواحی تناسلی یا اطراف مقعد در زنان و آقایان ...

درمان خونریزی غیر طبیعی رحمی

این نوع جراحی یک یا چند برش شکم ایجاد کرده و با لاپاراسکوپ عارضه را بررسی و درمان می کند.

ادنومیوز

آدنومیوز یک بیماری شایع میان زنان میانسال و مادران عزیز است. در این بیماری دیواره رحم شکسته شده و عوارضی چون دوران قاعدگی های سنگین می‌شود.

آندومتریوز

آندومتریوز یک نوع اختلال رحمی است. در این بیماری بافتی چون آندومتر در خارج از رحم رشد می کند و تخمدان ها لوله های فالوپ و بافت لگن را درگیر می کند.

درمان تخمدان پلی کیستیک

تخمدان پلی کلیستیک (PCO) یک بیماری شایع میان دختران و زنان است. دلایل متعددی چون ژنتیک، انسولین بالا و.. از علل ایجاد این بیماری است.

تجربیات و دست آوردهای دکتر بنفشه تاج بخش